samedi 15 août 2009

Samenvatting in het Nederlands :

Alain de Rhode, pianist en pianostemmer stelt u zijn diensten voor, in het Brussels gewest, in vlaams en waals brabant, om uwe piano's - (maximum 60 jaar
oud) -, regelmatig te stemmen en onderhouden.
Exclusief!
Volgens de traditie, stem ik uitsluitend op het gehoor, wat hoe langer hoe meer zeldzaam wordt!
Het gaat wat minder vlug, mar de resultaat is veel beter.
Ook, indien U een piano wilt kopen, maar niet precies welke merk, en/of model weet te kiezen, Ga ik graag met U mee, tegen de prijs/ bedrag van het stemmen
van en piano, naar piano'sverdelers, bespeel ik er zo veel u wilt, neem ik op zak afmeetgereedschap, zo dat U verscheidene piano's van verschillende fabrikanten,
kleine of grootere modellen, buffet of vleugel, kunt horen en vergelijken;

Ook blijf ik absoluut neutraal en laat mij niet beïnvloeden door verkopers, aangezien ik onafhankelijk van gelijk welke pianofirma wil blijven werken.

Uwe toekomstige piano zal dus gekocht of geuurd worden rekening houdend met uw budget, het gebruik van het instrument, de plaats waar de piano zal staan,
enz., zodat U de beste keuze zult kunnen maken.

Aangezien ik blind ben, krijgt iedere klant die mij graag zo willen vervoeren en korting op de basis prijs (80 tot 100 €), een enig bedrag van 65 €.

Bel maar 7 dagen op 7, tussen 10 en 19 uur op :
Tel/gsm : 0477/36 10 81

Graag tot binnenkort!
Alain de Rhode.

COPYRIGHT 2009 - Alain de Rhode pianoservices.
all right reserved

Aucun commentaire: